תנתנה.. חנות הענתיקות של שוק נצרת

תנתנה.. פינת נוסטלגיה בלב שוק נצרת.. החנות כוללת פריטים חדשים ומשומשים רבים (יד שנייה), כגון אביזרים, כוסות, אגרטלים וכלי עבודה ביתיים ומקצועיים


בעולם מלא בחידושים, העתיקות שאנשים הזניחו במהלך שנים הפכו נדירות, וחלק מהאנשים החלו לאחרונה לשים לב לערך האסתטי והתרבותי של העתיקות.

בעיר העתיקה של נצרת, לובנה אבו דובאי הייתה להוטה להציג את הפריטים היפים והנדירים בחנות שלה שנקראת "תנתנה" (קישוט שמוסיפים לשמלה בשוליים). באחת הכניסות לשוק נצרת, בצד כיכר הבישוף, שם תמצאו את החנות שתיקח אתכם לעולם שכולו יופי, חנות שנפתחה לפני 6 שנים ביוזמתה של לובנה אבו דובא.

 תחביב שהפך לחנות


ביקרנו בחנות ולובנה הסבירה לנו איך הפך תחביב איסוף העתיקות לתערוכה וחנות. הסיפור התחיל כתחביב של לובנה, שתמיד נהנתה לאסוף עתיקות ואהבה את עולם העתיקות הקלאסיות, ואז הפכה את התחביב למקום בו יתחשק לכם לחזור אחורה בזמן.

לקשט את הבית

החנות כוללת פריטים חדשים רבים, כולל משומשים (יד שנייה), כגון אביזרים, כוסות, אגרטלים וכלים ביתיים ומקצועיים שהיו בשימוש בעבר. היא כוללת גם כמה פרטי אומנות עבודות יד שעוצבו על ידי לובנה. היצירות נאספו מכל העולם.

העיר העתיקה בנצרת נושאת את ההיסטוריה של העיר וזה מה שגרם לבחירת המקום. לובנה סיפרה על אהבתה לעיר העתיקה, ואמרה כי בחירת המקום לא הייתה צירוף מקרים, אלא התאמת הרעיון של החנות למקום.

בקרו בחנות בסופי שבוע (חמישי, שישי, שבת)10:00- 15:00

ניתן לעקוב אחרי החנות בעמוד האינסטגרם

מאמרים קשורים